#curataredpf

Curatare Filtru de particule DPF

Despre DPF

Toate automobilele diesel moderne, de la norma de poluare Euro 4 pana in prezent, sunt echipate cu un filtru de particule. Daca ai auzit ca masinile pe motorina elimina si alte noxe nocive pe langa CO2, ai auzit bine. E vorba de particule cancerigene pe care le poti chiar vedea, atunci cand o masina diesel accelereaza si scoate fum negru pe esapament. Acestea sunt insa oprite de asa numitul filtru DPF.

Multe automobile diesel de pe sosea sunt dotate cu un filtru de particule DPF sau FAP. Numele inseamna Diesel Particulate Filter si se refera la un sistem de filtrare a gazelor de evacuare ale unui motor diesel. Acesta functioneaza ca un catalizator, asa cum au masinile pe benzina care filtreaza noxele de CO2, insa in cazul masinilor diesel, lucrurile sunt mai complicate. Din simplul motiv ca vorbim de particule mai mari, solide, nu de gaze care trec nestingherite printr-un catalizator. De unde si problemele majore ale masinilor cu DPF

Cum functioneaza dpf

O masina diesel cu DPF care functioneaza normal nu va scoate pe evacuare fum negru, adica fum realizat din particulele pe care vrea sa le opreasca. Ci le inmagazineaza in filtru, asa cum un filtru de ulei pastreaza depunerile si lasa sa treaca doar lichidul. Dar, din cand in cand, filtrul de particule DPF se umple. Aici apar doua situatii: exista unele masini dotate cu filtre mai mari dar de unica folosinta, care sa te tina in jur de 150.000 de kilometri, dupa care, cand se aprinde in bord martorul care spune ca e infundat, trebuie inlocuit cu unul nou. Dar este si varianta unui filtru de particule cu regenerare automata. Adica un filtru care rezista mai mult timp si care se curata singur.

Ce inseamna regenerarea filtrului DPF

Cand calculatorul masinii primeste semnal de la un senzor de presiune ca filtrul DPF este plin, apare un martor luminos pe bord (vezi foto). Asta inseamna fie ca trebuie schimbat filtrul, fie ca masina trebuie sa intre in modul de regenerare. Daca masina are filtru DPF cu regenerare, inseamna ca soferul trebuie sa se asterne la drum intins si sa mearga la o viteza de peste 65 km/h pana cand semnalul vizual se stinge. In acest timp, la viteza mare, calculatorul masinii face sa treaca mai mult carburant nears prin motor, astfel incat temperatura din filtrul DPF sa creasca extrem de mult. Curatarea este una termica si arde depunerile din interior.

 

0746411670

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne sunați sau să obțineți o consultatie gratuită.

 

Sunt masini echipate cu un injector suplimentar direct in filtrul DPF. Cand masina intra in modul de regenerare, calculatorul baga direct prin injector motorina mai multa si astfel creste temperatura, pana cand depunerile se dizolva termic si sunt eliminate pe esapament. Cam ca un cuptor de casa electric, care are functie de curatare prin incalzire.

Unele automobile mai moderne au si functie de regenerare pe loc. Adica regenerarea se face cand masina sta pe loc intr-o parcare si motorul se tureaza automat la 1400-1600 rpm timp de cateva minute, pana cand se stinge martorul din bord.

Cum se infunda filtrul DPF

De obicei, filtrele DPF se infunda atunci cand o masina diesel circula exclusiv sau preponderent in mediul urban, la viteze mici. Cand un sofer accelereaza doar pana la 1500-2000 de ture, in reprize scurte, filtrul nu are timp sa se curete. Daca insa, cel putin o data pe luna, masina aceea ar iesi la drum intins, unde motorul sa mearga in regim de peste 3000 rpm, filtrul s-ar incinge mai tare si s-ar curata mai usor, fara sa se ajunga la infundarea lui completa.

Alte cauze care duc la infundarea filtrului de particule ar putea fi: nefunctionarea corespunzatoare a sistemului turbo , supapa EGR blocata, sistem injectie defect, folosirea unui ulei de motor neconform senzori de temperatura a gazelor de evacuare si presiune diferentiala defecti, etc.

super echipa

Echipa noastră de mecanici extraordinari și operatori de camioane de remorcare au o experiență practică de peste 20 de ani.

rezultate exceptionale

De fiecare dată când îți pui mașina în mâinile noastre, știi că nu vei primi nimic altceva decât rezultate uimitoare înapoi.

preturi corecte

Practicam preturi corecte - tarifele noastre sunt foarte rezonabile,

Curatare dpf

Oferim servicii complete de curatare de filtre de particule folosint o tehnologie de ultima generatie, hidropresiune/vacuumatic , cu o eficienta de 95 – 98%, timp redus de executie a lucrarii si fara a fi necesar demontarea senzorilor de pe carcasa filtrului.

-Tehnologia moderna
-Aparatura profesionala pentru curatarea filtrelor de particule
-Metoda de curatare este hidropresiune / vacuumatic cu o rata de curatare de 95-98 %
-Curatare eficienta indiferent de starea filtrului

 

Demontare si montare

Asiguram servicii de demontare si montare pentru filtrele de particule si catalizatoare. Echipa noastra, specializata in demontare si montare dpf iti asigura un timp si un cost redus pentru  serviciul de demontare / montare astfel incat daca masina ta ajunge la noi inainte de ora 10:00 ai sanse foarte mari sa o iei in aceiasi zi in jur de 17:00.

De cele mai multe ori o lucrare destul de complicata, fiecare masina are particularitalile ei astfel abordarea corecta este cheia unei lucrari executate corect si intr-un timp rezonabil. Experienta mecanicilor nostri si faptul ca acestia lucreaza strict filtre de particule asigura un servciu de demontare / montare sigur, rapid si profesional.

Aditivi de regenerare

Asiguram alimentarea cu aditiv pentru masinile echipate cu sistem regenerare de acest tip. Avem permanent pe stoc toate tipurile de aditivi compatibili cu toate autoturimele. Atentie! In cazul in care va hotarati sa alimentati dvs cu aditiv trebuie sa tineti cont tipul (de culoare / marca/ model) compatibil cu masina dvs.

In cadrul operatiunii de realimentare a rezervorului de aditiv de regenerare. verificam si starea pompei de aditiv, senzorului de nivel, integritatea pungii cu lichid, in cazul rezervoarelor cu punga etc.

Diagnoza dedicata pentru filtru de particule si sistem de autoregenerare.

Inainte de a lua decizia de curatare pentru orice filtru dpf sau catalizator este foarte important sa diagnosticam toate sistemele masinii pentru a evita situatii prin care alte defectiuni ale altor sisteme, diferite de cel de filtrare al particulelor, sa afecteze negativ operatiunea de curatare.

Diagnoza auto constituie verificarea computerizata a autovehiculului si se efectueaza folosind sisteme computerizate si interfete specifice fiecarei marci auto. Acest proces presupune verificarea parametrilor in care functioneaza componenetele sistemului, citirea valorilor reale si compararea cu cele nominale.

Curatare egr

Rolul supapei EGR este sa diminueze emisiile recirculand gazele prin admisie pentru a ajuta scaderea temperaturii de ardere. Acest proces ajuta la reducerea emisiilor de dioxid de azot.

Acest proces de recirculare a gazelor de esapament duce in final la acumularea particulelor de carbon si calamina in interiorul orificiului de admisie. Daca masurile nu sunt luate in timp, particulele de carbon si calamina se strang pe piesele motorului si nu ii mai permit sa functioneze in parametri optimi.

Pentru a nu va pune in situatia sa schimbati supapa EGR, o solutie este mentenata adecvata (curatare periodica) pentru ai prelungi viata si pentru a va asigura ca functionalitatea ei nu este afecta.

Anumite tipuri de valva EGR nu se pot curata eficient si eventualele probleme cu acestea se remediaza doar prin inlocuire.

Pentru a intelege pe larg detalii despre EGR te invitam sa parcurgi videoclipul din stanga!

Șos. Morarilor 4E, București
contact@revizietehnica.ro

Luni – Vineri: 09:00 – 17:00
Sambata, Duminica: inchis

Preturi

Demontare / Montare filtru de particule (in functie de complexitate)

Servicii conexe

Te sunam noi! Lasa-ne datele si te va contacta un specialist!